اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۶۲۳۵۰

درخواست فدراسیون فوتبال از صالحی‌امیری چه بود؟

درخواست فدراسیون فوتبال از صالحی‌امیری چه بود؟
رئیس کمیته ملی المپیک امروز در تمرینات تیم فوتبال امید حاضر شد و ابراز امیدواری کرد این تیم در المپیک پاریس حضور پیدا کند.
۱۴:۴۰ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
وانانیوز|

سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان امروز بازدیدهای خود را از تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو آغاز کرد و استارت کار با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال امید خورده شد.

وی در جمع بازیکنان تیم فوتبال امید، عنوان کرد: خوشحالم که امروز در خدمت شما هستم. برای خسته نباشید به کادر فنی که با انگیزه حداکثری در تمرینات حضور دارند امروز به تمرین تیم فوتبال امید آمدم. به 3 دلیل اعتقاد دارم تیم امید در المپیک پاریس حضور خواهد داشت.

وی با شمردن این دلایل، عنوان کرد: دلیل اول انگیزه شما بازیکنان است. انتخاب بازیکنان زیر 21 سال یعنی مهدوی‌کیا مصمم است این تیم در المپیک پاریس حضور داشته باشد و برای اولین بار کام ملت را شیرین کند. دلیل دوم به کادر برمی‌گردد. انتخاب مهدوی‌کیا با مطالعه بوده و این انتخاب پیام روشنی دارد اینکه همه مجموعه فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک مصمم هستند با انتخاب کادری قوی با محوریت مهدوی‌کیا، تیم از رویدادهای پیش رو آماده شود. نکته سوم اینکه ما و فدراسیون فوتبال مصمم هستیم تا انتها کنار شما باشیم و حمایت مالی و معنوی را خواهیم داشت تا براساس تشخیص سرمربی و فدراسیون در کنار شما باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک، خاطرنشان کرد: این تیم از این مسیر عبور خواهد کرد ضمن اینکه همیشه در همه جا تیم امید کانونی برای شناسایی استعدادهای تیم ملی است. ما از این هفته حمایت مالی را آغاز و در برآورد نیازها حداکثر تلاش را می‌کنیم. در کنار شما فدراسیون تلاش می‌کند اسپانسر هم پیدا کند و در این مسیر همراه شما باشد.

صالحی‌امیری در پاسخ به درخواست کامرانی‌فر مبنی بر حمایت مالی و افزایش آن، گفت: ما حمایت مالی را رسما از همین بازدید آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین